Visa ett inlägg
Gammal 2026-03-28, 09:23   #22
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2849
Standard

Spikarna i eftermiddag:

Om 6 Pure Count går barfota, 8 av 11 hästar gör årsdebut, förenklar inte.
Avvaktar stallbackssnacket, värmning och skoinfo.

Känner för Nordström som är mannen bakom Wise Guy och när det är dags att sätta jordgubbarna på tårtan, bestämmer ägarna att flytta Wise Guy till Daniel Rede’n.

”Otack är världens lön.”

9 Halina S.H från Hannas formstall är helt klart en chansning då märren möter bättre hästar och behöver sitt lopp för att utmana.
Rygg på någon av spetsaspiranterna och ett lopp på innespår då stiger aktierna för Gurra, samt ev brftb vilket är spännande.
Gillar Hannas sätt att träna hästar, känslan är att väldigt sällan låter dem gå i botten? Vilket brukar visa sig vara fördelaktigt när hon låter någon annan sitta upp. Då brukar det finnas en sparad växel. Gurra har rattat Halina med bravur och nu när de bästa hästar från sina usla spår skall hämta in minst 40 m på frontgänget, tar jag en råchansning.

8 Indy Boy tror inte Örjan torskar detta trots sämsta spår, mosar packet nu när det är 270k till vinnaren. Stoffe kör det här loppet rakt ner i halsen på Örjan.

Jag vill samtidigt påpeka att jag haft fel förr.

God tur med spelbesluten.

Hinner jag lägger jag ut torsksystemet, eller för att göra några extra glada här inne blir det kanske enbart rättningskoden.

Jag får fundera på saken

Senast redigerad av Jajjan den 2026-03-28 klockan 17:37.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat