Citat:
Ursprungligen postat av Skog
Sen måste jag nog tyvärr skada ditt ego. Väldigt få i spelvärlden drabbas om du avstår spel.
Vad tänker man om det juvenila "hotet" angående kontoavslut? Räcker "jaha" som svar, eller vill du höra "nej vad tråkigt, då får vi hoppas att ATG fortsätter med megasuccén V85"?
|
Nej. Då har du missförstått mig helt. Tanken var att det skulle vara ett löfte till er om att få äran att slippa mig här på detta forum.
För om jag har så fel att "blandspelstokeriet" blir verklighet så är det 100% givet för mig att krypa ner under den sten jag kom ifrån. Har inget med något ego att göra. Snarast tvärtom. Om jag har så fel måste jag naturligtvis avlägsna mig.
Handlar absolut inte om något hot eller ego. Mer ett konstaterande att jag inte kan begripa vilka som skulle lockas av en splittrad "största spelform".
Om man kommer till beslutet att pudla V85 på något sätt så skrotar man det ju helt och hållert.
Vad gäller dubbla radpris på onsdagar så finns ju redan valet att spela med 50 öre/rad. Det lägsta tillgängliga radpriset är RADPRISET. Sedan har ju alla sedan evigheter kunnat spela med multipler av det.
Enda undantaget till att lägsta tillgängliga radpris är RADPRISET är när det är behäftat med begränsningar. ( Som t ex max antal rader per person. Dvs som Sänkt radpris på V85 ).