Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Inget spelkonto ska avslutas. Absolut inte. Om man läser in det så är det antingen bristande läsförståelse, eller mer troligt att man har bestämt sig för att missförstå.
Det var inget heller något "juvenilt hot" om att avstå i meningen att man inte kommer att införa det bara för att jag inte tänker spela på det.
Endast min ståndpunkt i sammanhanget att jag inte begriper vem som ska lockas av splittrat "största lördagsspel".
Löftet om att avsluta sharpskontot om det blir verklighet står fast. Men det är ju för er skull och inte min.
|
Appropå läsförståelse, var skriver jag att något spelkonto skall avslutas? Tolkar man det så är man nog svagbegåvad med en personlighet som bara en mamma kan uppskatta.
Jesus giv mig styrka,
I den händelse du skulle lida av bristande läsförstelse alternativt låtsas missförstå och hävda att du menade någonting annat än det du just skrivit som du brukar gjorde jag enl följande:
Jag delade alltså upp dina påståenden i 2 stycken och gav mina svar separerat, direkt kopplade till dina påståenden.
När det gäller "splittrat lördagsspel" måste jag nog tyvärr säga att du helt enkelt får be någon i din närhet läsa inlägget och förklara ordens innebörd. Det kanske räcker med meningen som inleds "Självklart är tanken att införa V75 ... " och avslutas med "...spelarkoren väljer V75 kan ATG lägga ner V85 med motiveringen att spelarna inte visar intresse. Pudla utan att tappa spelare eller förtroende.".
Nu räcker det Strappa, du visar upp den sida som gör att du har svårt med kontakter på bl a X.