Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren
Romme Funderingar
Frågan är om det lurar någon Påsksmäll i startlistorna när Jackpotten skall fördelas ?
Nordisloppet är ju som vanligt vidöppet i min värld. 14 isbjörnar på tre volter är ju som gjort för omstarter, galopper och tunga resor.
Klass 3 och Stodivisionen är som vanligt oxå kluriga.
Kaffeåchampagne fick en tråkig men välbehövlig paus efter att lunkat in en miljon under 2025. Jag tror på vinst direkt. Grym märr.
Frågan är om 80% aren Gio Cash går att fälla ? Inte helt enkelt men det rensar gott.
Den där Chestnut är nog bättre än raden. Redén pojken har fått vårkänslor och hästen har gått bra i skymundan på Vincennes. Etalon !! Körs kanske preparé och nöjd med lopp i kroppen ?
Skogvaktar Sven är min chansspik Dan före Dan. Distansgynnad rackare.
Jag önskar alla Sharps filurer en God och Glad Påskhelg som förhoppningsvis förgylls med lite äggstra Jackpottpengar i spel lädret.
|
Ja Gio Cash vill jag gardera upp. 82% på en årsdebutant måste man bara syna. Funderar på en barfota Castor the Star men måste höra vad Westerholm säger först. Vad ska man ta i kortloppet avd 7? Är lite sugen på att spika From the Hip från femtespåret. Har fältets näst snabbaste tid och den som har bäst tid springer från bakspår och med skor. Jag håller med om att Sven i skogen är en tipsetta men vill ha med River Tooma som nu vässas upp rejält med barfota runt om och jänkarvagn. Kan få ledningen dessutom.
Glad Påsk och God Tur till alla