Klurig omgång och precis som senast känns det som många springer på samma bollar:
Avd 1: Väldigt mycket snack på Dior Dalie som väl slutar minst runt 20%. Likt Kalle varnar jag lite för Ziva Bris och jag minns när Adele Gel sprang som i trance på V86.
Avd 2: Här går ändå åsikterna isär på favoriten. Wäjersten verkar tro mer på sin andrahäst.
Avd 3; Mitt tidiga drag Jaguar Godiva (gick ju bra förra gången med spik på spår 12) och spelvärdet blir allt lägre.
Avd 4: Alla ska ha den finska som väl nästan slutar som favorit. Jag har lovat mig själv att ta så många som möjligt i kallblodslopp.
Avd 5: Väldigt mycket snack om MacGuffin och om Ingloriuos Zet. Jag brukar sällan vara inne på OAL.
Avd 6: Alla ska fälla Dream Mine och det är klart att den inte är på topp. Men är inte Before Takeoff bäst på kort? Bra snack på Bright Star förstod jag. Borde väl vara heltäckt med dessa tre men vid gardering kanske XO Kemp åker med också.
Avd 7: De flesta vill fälla favoriten efter tveksamt intryck senast. Men spetsa lär den göra. Öppet bakom men då kanske det slutar med Örjan?
Avd 8: Alla varnar för Crowe Motion och lär öka mycket i procent. Tycker egentligen det borde stå mellan 12 och 15 men finns en del roliga bakom.
Utmaningen i vanlig ordning är att hitta spikarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|