Visa ett inlägg
Gammal 2026-05-03, 19:46   #12
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2784
Standard

Håller fullständigt med incitatus, alla dessa fullständigt onödiga barriärer och stegar som ATG utvecklat är kanske inga problem för vissa men utgör enorma begränsningar för en väldig massa andra.
Hemsidan som är för många som en tekniksjuk mobiltelefon och är en tung orsak till att nyrekryteringar till travet går så jävla dåligt för ATG.
Skarplöth trodde i sin enfald att frälsningen låg i att ständigt skruva på spelprodukten och att anlita E-type, samtidigt som ATG.se blev bara mer och mer exkluderande.
En liten grupp initierade spelare älskar ATG.se med alla dess möjligheter, men för flertalet är sidan fullständigt obegriplig och för nytillkomna spelare är tröskeln för hög.
Det ger enl min erfarenhet att noviserna ger upp efter mindre än fem minuter och aldrig kommer tillbaka. Vad annat att vänta när folk jag känner som spelat trav i hela sitt vuxna liv, helt plötsligt ger upp, pga ATGs ständigt mixtrande med hemsidan.
Ett jävla lagande av något som inte är trasigt.

Tar ATG inte tag i problemen så lär det väl sluta med att det bara blir en spelareprofil som Strappa ensam kvar innan ljusets släcks för gott?

Har sagt det massor med gånger tidigare, att den maximal svårighetsgraden för att navigera på ATG.se
skall vara samma svårighetsgrad som att navigera en bankomat för att ta ut pengar. Aldrig svårare!

Fattar inte ATG hur utestängande komplicerat det blivit att lira på trav, då fattar de ingenting?

Det är ivf min åsikt.

Jajjan

Senast redigerad av Jajjan den 2026-05-03 klockan 19:54.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat