igår, 18:01
|
|
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 40030
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas
Har gått igenom 5 lopp nu. Bästa spiken måste vara wise guy. Perfekt spår. Jag tror den är tillräckligt bra att vinna utvändigt. Men det kommer ju inte behövas här det blir troligtvis släpp från gangster vendil eller pure count. Sedan blir det nog svårt att spurta om på innern. Gillar dock gangster vendil. Sven kuse gjorde det också bra senast men kommer få tappstart.
Avd 1 är också svår. 1,4,6,7 är startsnabba. 4 Ursula skulle mycket väl kunna få ledningen. Känns nästan fördel från spår 4. Bakom är det ju öppet, 2,3,9 såg bäst ut rent kapacitetmässigt. Ursula Hade varit en fet chansspik. Får vänta på intervjuerna. Dock med kolgini brukar de alltid strula på något sätt.
Avd 2 Också svårt. 3,4,5 laddar för ledningen. 8 princess diomond måste ju gå framåt från spår 8. Så det blir nog fart på den här inledningen. Kan bjuda in bakspåren. 8an känns bäst efter senaste loppet.
Avd 3
3,4,5 gör upp om ledningen. Vet inte om det är fördel från spår 3. Jag tror örjan är sugen på rygg ledaren så det blir maxladdning där. Burgerheide borde få svårt att ta sig förbi basic structure. Bold eagle har ju slagit ace wibb förut men 1600 och spår 12 är det sämsta förutsätningarna.
Någon som vet varför Bergh inte kör i alla lopp?
|
Jag läste någonstans att Bergh är avstängd, så han har väl dispens i vissa lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|