Visa ett inlägg
Gammal idag, 08:45   #58
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19430
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Ökenvandringen i Antarktisk den fortsätter.

Jag är så jävla iskall och fötterna blöder när man ständigt går barfota.
Den enda felstreckningen är i min hjärna, ändå sitter man där och tror sig ha koll på fredagkväll.
För min del så borde jag gå över till att studera fiskmagar och kaffesump, än att kolla startlistor och lopparkiv.
Tror det skulle vara långt mer framgångsrikt upplägg när det kommer till att tippa trav för min del. Som tur är blev det pissutdelning, så jag behöver inte gråta.
God Morgon Jajjan.
Du är definitivt inte ensam om att gå vilse i travdjungeln. Det finns ju flera tankar i ditt inlägg som var välgrundade typ Jacqueline och Official. Som båda var med på stregen till låg %.
Min travtips/spelform är oxå ganska tveksam nuförtiden. Märker att jag läser mer och mer experttips och smittas av allmänna tyckandet. Förr i tiden gick jag nästan enbart på egna tankar med viss framgång. Idag blir travloppen sönderanalyserade. Det var bättre förr, åtminstone i mitt travspel.
Idag är jag glad över att få vakna upp någorlunda pigg och rask. Och få uppleva ännu en dag i fina vårgrönskan.
Ha en bra dag Jajjan önskar gamle Loke.

Psst har en andel i en treårig travare som tränas av Hajom Christoffer. Har gjort tre starter och ser helt ok ut. Start igen i slutet av maj.Kul.
Det värmer i det gamla travhjärtat.