Mina spel för dagen då:
Lech Poznan - Juventus 5/5u @ 2.08 (Finns till 2.20 nu)
Sporting Lisbon - Lille +0 3.5/5u @ 2.31 (Finns till 2.48 nu)
Sporting behöver ett poäng för avancemang medan Lille ligger lite risigare dock. Lille är dock i storform och har gått riktigt bra i ligan där man ligger på en delad förstaplats. Man har klasspelare som bl.a Gervinho, Hazard och Sow där den sistnämnda varit i storform. Lille behöver poäng och med den form man har kan man ta med sig alla tre, samtidigt som Sporting behåller ledningen i gruppen även vid förlust.
Sampdoria - PSV 3/5u @ 2.56
Sampdoria har sett väldigt stela ut offensivt sett Sedan Cassanokaoset, man har dock kommit igång igen och jag tycker att man stundtals spelade mycket bra mot Milan där man lyckades få med sig ett poäng. Tappar Samp poäng samtidigt som Metalist vinner är man utslagna. 2.56 hemma mot PSV känns väldigt högt där de holländska serieledarna känns en aning överskattade. Jag tror på ettan.
Odense - Getafe 2/5u @ 2.75 (slashat)
Spelade mest på oddset där man fick ett grovt överodds, slashad ner till 2.38 som max nu. Getafe gjorde en väldigt bra insats då man slog Sevilla borta med 3-1, så 2.75 är allt för generöst. Även 2.38 känns lite för högt enligt mig då Getafe verkligen behöver en vinst ikväll och för tillfället är nog minst en nivå bättre än Odense. Bortsett från senast mot Sevilla är Getafe och bortaplan inte den bästa kombinationen, därav inte så hög insats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|