Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
2. Agree.
4. Det går väl redan? Jag filspelar varje vecka i mitt Tillsammans-lag. Det som inte går är att fil-spela andelsspel som körs via atg.se ( shared bets ).
|
Ja du har rätt. Det går förstoss att sätta upp en lapp på ICA där man söker deltagare också. Antalet workarounds är oändliga, bara din fantasi sätter gränser.....
Poängen var -lyssna på vad spelarna önskar. Sätter man ihop en fokusgrupp bestående av män vars främsta merit var att de var klassens ordningsmän i byaskolans gymnasium så speglas förmodligen inte spelarnas önskemål vid förändringar. De flesta spelarna i 5-70 års åldern (sic!) har liksom lämnat gymnasietiden bakom sig, lyckats med andra bedrifter i livet och skaffat sig erfaranheter.
Hur många spelare tror du har efterfrågat de "fantastiska" nyheterna på Harry Boy? Eller ens önskade V85? Är det möjligen så att ATG struntar fullständigt i vad deras kunder vill och kör sitt eget race? Jag kanske har fel i det men jag misstänker att det var väldigt få som hade Harry-förändringen på sin önskelista över förbättringar.
Ja, ja men med den stadigt sjunkande omsättningen kommer V85 försvinna inom en snar framtid. Inte ens 3 Harry-förslag att välja bland kommer hjälpa. Konkurrensen från andra lotterier med högre återbetalning är för stor.