Visa ett inlägg
Gammal idag, 19:29   #5
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4824

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Onsdagskänslor:

Avd 1
11 Official Sox är som en vis grek sa, en formtoppad rackare. Spikidé, men jag känner mig lite orolig för Wallins stallform. Kan den va på nedåtgång? Jag vill dubbla med hon som fick guldspåret, 1 Felicia Hall och Emilia Leo.

Avd 2
1 Nume Bris är jag helt med på. Spår ett i volt är alltid gångbart och Östre är på hugget, ibland lite för mycket. Men jag har en Jens Sjödén-läxa i bakhuvudet vad gäller kallblod; norgetävlande hästar som kommer till Sverige och får körspö och svensk toppkusk!6 Kleppe Tuå får plats på min kupong.

Avd 3
2 Mister Malabar har vässats i vardagslopp och debuterar nu på lördagsspelet med barfota runt om. Redén har siktat på det här. Mest rutinerad är väl 11 Hallabaloo? Den måste med till 8%. Några skrällar oxå (det är ju lägsta klassen). 6 R.K. Pascal brukar vara med bland de främsta och nu blir det skoryck. Björn är inne i en liten flyt-period. 2%-aren 5 Manhattan J.P var tvåa i ett långlopp senast och får nu Claes Sjöström i jollen. Han är alltid farlig från framspår.

Avd 4
5 Bazoo Can mycket väl vinna. Jansson är grym just nu. Fast den hittade Efterhandaren genom att blunda och peka! Men jag garderar med hästen som "alltid" vinner; 13 Palmesus N.O.

Avd 5
6 Kentucky River och 10 Mellby Jinx är självklara på min kupong. Men jag tar även med 5 Keep Asking och som fjärdestreck 4 Global Etalon som jag tror kan slå spelarna med häpnad den här gången.

Avd 6
Håller med Loke om att 3 Eagle of Oak är första strecket. Vill dock ha med 6%-aren 11 Maverick. Jepson är grym från ett sånt här läge.

Avd 7
10 Husavik. Bodens Drottning reser väl inte hela vägen till södra norrland om hon inte tror på god chans. Jag har skuggat den här hästen ett tag nu och chansspikar.

Avd 8
7 PolePosition brukar springa på 11- och 12-tider med skor och vanlig sulky. Det borde väl bli en rekordsänkning nu med röd-skor och Am vagn? Spikas utan darr på läppen!

Så ser det ut på en onsdagskväll, gott folk.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat