Visa ett inlägg
Gammal igår, 20:25   #21
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4843

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tidig stomme:

Avd 1
4 Urbina Southwind utrustas med barfota och Jepson. Dyker nog till spets. Bara streckad på 7% men vinnarspelarna tycks gilla den då den har näst lägst odds. Italienaren Antonio Di Nardo har nog ingen respekt för Jepson men en startsnabb häst i 5 Fantastica Doda. Den vill nog ta över spetsen. Sen kommer stallkamraten 8 Clarissa i spåren och vi kan få se tre hästar i bredd. Starkast vinner! Blir det för tufft kört dessa emellan kan en tredje Gocci-häst profitera; 6 Celiaz. Dessa fyra räcker nog att ha med.

Avd 2
Egentligen hade jag tänkt spika 6 Merlin Mearas. Stallet visar återigen finfin form. Men den tuffa norskan Martine på bakspår, älskar att vinna i Sverige. 9 Bellton Memphis får komma med som dunderskräll.

Avd 3
Ännu en stjärna från Törnqvist; 1 Jackpot Mearas. Leder väl detta från start till mål?

Avd 4
Spårtrappa! Brukar vinnas av höga nummer. 15 I´m Still Standing och 14 Rania Zon var etta och tvåa i Tingsryd och kan nog bli det igen. Men den här gången kanske det blir ombytta roller.

Avd 5
Ett halvhjärtat skoryck kan leda till ånyo en seger för 5 Brother Day om inte Örjan blir dålig i ryggen igen. Pieters/Törnqvist vågar jag inte spela utan med 10 Unicum, till fina procent.

Avd 6
Dags för ännu en spik. Trots bakspår och skor på alla tassarna tror jag att 10 Chribo Hill tar sin sjunde raka seger.

Avd 7
Nu kommer dagens huvudnummer, Harper Hanovers!
Någon från bakersta volten brukar väl för det mesta vinna så jag tar alla där, 11-15. Men jag kan väl inte släppa 1%-aren 1 Valla d´Gaagaa. Bergh har väl vett på att hålla ett tempo som inte bjuder in de där bak i onödan?

Avd 8
Jag har råd med tre streck i avslutningen. De jag tänkte på först var 2 Indy Boy som åter går barfota. 7 Bold Eagle Sun kommer från Norge och bara vinner och vinner. Sen en skräll, 5 J.Kagan Brick. Mest på kusken som kör mycket åt Kung Åke i USA. Blir intressant att se vad han kan göra här.

En ganska färdig stomme till mitt lördagsystem.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat