Citat:
Ursprungligen postat av johpet27
Jag får väl upprepa.
För svårt? Utdelningarna berättar en annan historia. Och man kan inte dra statistiska slutsatser efter ungefär 50 omgångar. Kan du nu svara på detta rakt ut.
Vad är problemet med propparna då? Dom kan ju inte vara för ihåliga enligt dig eftersom det är lotto att tippa dom.
|
Ja upprepa har du minsann gjort de senaste dagarna. Jag är hemskt ledsen men du får helt enkelt läsa vad jag svarat dig.
Om man nu inte kan dra slutsatser efter 50 omgångar undrar jag hur du drar slutsatsen att utdelningarna berättar en annan historia? Vilken historia berättas?
ATG anser att man kan dra slutsatser redan nu. På vilka grunder tror du de utför förändringar av spelet?
Den historia utdelningarna berättar är enligt ATG bl a:
* 154 miljonvinster på sju månader. V75 levererade i snitt 158 miljonvinster per år mellan 2022 och 2024.
* Medianvinsten för åtta rätt på V85 är cirka 180 000 kronor. Medianvinsten för sju rätt på V75 var cirka 60 000 kronor.
* Vi kan konstatera att det är klart svårare att få åtta rätt på V85 än sju rätt på V75. Det är också därför utdelningarna blivit betydligt högre. Högre svårighetsgrad och högre utdelningar hänger ihop.
Det räcker nu, du gör bara bort dig ännu mer om vi fortsätter, jag lägger mig platt och "erkänner" att jag, ATG och övriga världen har fel. Jag vill bespara dig skammen och önskar lycka till med lottot.
Over and out i denna fråga.