Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal idag, 11:22   #489
incitatus

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 6376
Standard

Nej jag räknar inte med Nyårsafton, vilket man kanske kan göra, Men jag räknar givetvis med Midsommardagen o Annandagen, mitt kriterie är ordinarie klasslopp, inte omgångar en massa jippolopp eller årgångsfinaler försökslopp

När man skruvade på propparna, fler spårtrappor, fler 15hästars osv så fick man upp svårighetsgraden rejält, otroligt synd att man inte hade is i magen och lät pågå under en längre tid, kanske med en 10 örs radprishöjning pga inflation

2024 hade vi 8 omgångar med 5 rättsjackpot under maj jun jul och aug, dvs nästan varannan gång, sommaren brukar generera låga utdelningar, det vet alla

Men 2025 hade vi 2 omgångar med 5 rättsjackpot, samma preiod, förmodligen ganska nära det perfekta antalet, kanske någon till, men abolut inte varannan vecka

Men man gjorde säkert ingen analys av utdelningen under sommaren 2025, då körde man redan på V85 spåret, och det var väl ingen som vågade vara kritisk till V85 inom ATG, till slut föll även styrelsen förfalsarierna man målat upp

Men att sockrat 8 rättspotten med 500 mijoner på 7 månader är på tok för mycket, skit samma om det beror på att ingen hade 8 rätt, låg utdelning eller fonderade medel, BAKLÄXA till ledning styrelse o analytiker

ATG MÅSTE BETALA UT VINSTERNA DE DOM SOM SPELAR DEN AKTUELLA OMGÅNGEN
hoppas den nya fördelningen blir bra, men varför skall det ta så lång tid genomföra.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat