Ämne: Boden 13 juni
Visa ett inlägg
Gammal idag, 16:57   #6
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4725

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uppesittarkväll: Avd 7 börjar 22.47
Jag tror jag sparar det hela till söndag och kollar loppen på eftermiddagen, brukar inte spela till Norge ändå så det kan vara gott att ha Boden kvar och suga lite på den karamellen.
Men det hindrar mig inte för att börja reflektera:

Avd 1
Oscar Berglund är en duktig norrlandstränare som har över 35 i segerprocent i år. Nu rycker han skorna på 9 Önas Samanta som har vunnit alla sina lopp i år och sätter upp MAD i sulkyn. Måste med på mitt system.

Avd 2
Hemmatränare Hanna Olofsson med 3 Sensitive Tile körs barfota från bra läge bakom bilen. Intressant! Ser att Jimmy Dahlman är favorit. Han har 0 segrar på 40 starter i år. Njaa...

Avd 3
Roger Nilsson bör passas på Boden, han har alltid iordningställt.
Här tar han ut 4 Sjöli Morten men lämnar denna gång plats till MAD i sulkyn (klokt gjort). 3 Gargamel var läcker på Åmål och Westholm är oxå en sån där som ska passas på Boden.

Avd 4
Mika spikar sig själv med 10 Mysleeve One och den tar vi sa polisen. 1 Waka Waka L.A. får oxå plats. Hanna kör åt mamma och spår ett i volt är ej att förakta.

Avd 5
Det är sällan man får en Redén/Örjan som kommer från vinst där den sprang rekordtid, till 11%. Men det lär ändra sig. För några timmar sen stod det 7%. Hur som haver så ska 3 Mace Windu med på lappen. Bodens drottning är oxå given med 1 Twigs Mind U. Vinner ALLTID felfri och nu blir det första barfota.

Avd 6
1 Micke Sting har en kuslig spurt. Kolla loppet på Solvalla 20 maj. Prisvärd skräll. 5 X.O. Kemp är dock mitt första streck. Inget ont om Oskar Florhed men visst gör väl Kihlström några sekunder i rätt riktning.

Avd 7
Spårtrappor är luriga men jag biter mig fast vid 7 Husavik igen. Snart sitter den där! 11% just nu.

Avd 8
1 miljon i förstapris. Då ska man väl spika Örjan/Redén? Men det känns inte rätt denna gång, Wäjersten har FYRA hästar i loppet som kan sätta käppar i hjulet. Westholm har två, fler käppar i hjulet. Å så kommer jag med min käpp - nä jag tror jag helgarderar! Det ser ut som ett spännande race.

Inget färdigt system - men ett halvspontant måndagsexemplar!
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat