Ämne: Boden 13 juni
Visa ett inlägg
Gammal 2026-06-12, 19:54   #11
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4764

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Intressanta skrällbud:

Avd 1
7 Only Muscles Steel - härdad hos Untersteiners, får Örjan bakom tömmarna nu, 4%

Avd 2
3 Sensitive Tile startar 20 m bättre till, än vid de två senaste och nu är det framspår och barfota. Bodentränarna har siktat på den här omgången ett helt år och har nog ställt iordning. “tränar bra och känns fin. Jag tycker hon gör det bra varje gång och senast kom hon aldrig in i loppet. Jag tror inte hon är avsågad den här gången då det här är hennes klass. Hon är däremot inte så snabb ut och vi behöver komma ner i banan på ett bra sätt. Vi kör barfota runt om och med helstängt huvudlag”, säger Hanna Olofsson.

Avd 3
Spår ett i volt! Goop upp bakom norskt kallblod. Kommer med två raka! 16% er morsomt på 1 Tyri Leo.

Avd 4
15 Healthy Meal från springspår och barfota med Bodens Drottning bakom tömmarna. 4% är finfint!

Avd 5
11 Puskas Boko med Rikard Nils är en segermaskin. Lär nog trenda uppåt i morgon.

Avd 6
1 Micke Sting till 9% är jag numera inne på att spika. Får han sitt lopp så spurtar han ner samtliga! Jag chansar på att han får lucka i tid.

Avd 7
7 Husavik är mitt förstastreck till 11%. Men jag tar nog med Nilssons bägge som back-up.

Avd 8
5 Francesco Zet är väl ingen skräll men en spelvärd spik till 59%. Efter strykningen är det väl Örjan fram och baklänges?

Senast redigerad av bosseguldheden den 2026-06-13 klockan 09:37. Anledning: tillägg avd 2
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat