Ämne: Boden 13 juni
Visa ett inlägg
Gammal 2026-06-13, 04:54   #12
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Intressanta skrällbud:

Avd 1
7 Only Muscles Steel - härdad hos Untersteiners, får Örjan bakom tömmarna nu, 4%

Avd 3
Spår ett i volt! Goop upp bakom norskt kallblod. Kommer med två raka! 16% er morsomt på 1 Tyri Leo.

Avd 4
15 Healthy Meal från springspår och barfota med Bodens Drottning bakom tömmarna. 4% är finfint!

Avd 5
11 Puskas Boko med Rikard Nils är en segermaskin. Lär nog trenda uppåt i morgon.

Avd 6
1 Micke Sting till 9% är jag numera inne på att spika. Får han sitt lopp så spurtar han ner samtliga! Jag chansar på att han får lucka i tid.

Avd 7
7 Husavik är mitt förstastreck till 11%. Men jag tar nog med Nilssons bägge som back-up.

Avd 8
5 Francesco Zet är väl ingen skräll men en spelvärd spik till 59%. Efter strykningen är det väl Örjan fram och baklänges?

Micke Sting kom till Solvalla med absolut toppform och slog ihop, Classe trodde på mycket bra chans då, klart mycket enklare motstånd nu.
Spåret ett litet aber, men drygt halva loppet består av rena utfyllnadshästar, så jag känner mig tämligen säker på att Classe hittar ut i andra spår i god tid till sista långsidan före sista sväng och upploppet och då får de hets XO Kemp, Ready Star och Loxahatchee. Classe vinner ändå felfri.
Omgångens absolut mest spelvärda spik.

”Det är sådana vi vill ha” för att parafrasera travtipparnestorns favorit uttryck för 20 år sedan (Bengt-Erik Professorn). Innan travet drabbades av Skarpen, som sprang i cirklar och ständigt sköt sig själv i huvudet, tillika travet.
Bra där Bosse Guldsmeden!!!!!!!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat