Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan
Tangerina från spår 3 känns som ett rejält plus i ett öppet lopp.
Tycker att jag hittar spelvärde i märren i ett öppet kortlopp,
där position är starka papper.
Funderar på att chans-spika, nu när det blir spets eller rygg på Lainy KW.
Pelle bakom snörena känns helt ok.
|
Finns inte på kartan att
Lainy K.W tar nån ledning! Däremot är hon bra nog att vinna från dödens över kort.. Jag feglåser nog på 2,3,4 men vill även ha med skrällen
10 Caradja till 1% Långsökt, ja! Men blir det lite tempo så..
Omgångens bästa spik hittar jag i sista.
5 Papillon Boko bör sitta i ledningen och därifrån torskar inte Bakker.. 23% är taget och trendar dessutom neråt