Tänkte på avdelning 2.
De experttips jag hörde snackade ned
4 UNFORGETTABLE A.Y och lyfte istället fram
2 LAINY K.W., och förespråkade spik på denna.
Noterar också att samma experter är lite ovilliga att prata om den spik som dom brände med. Det är tydligen roligare att berömma den häst som vann. Dom verkar inte vara särskilt intresserade av att "äga sitt misstag".
Jag förstod aldrig varför man skulle spika
2 LAINY K.W. med
4 UNFORGETTABLE A.Y med i loppet.
Likväl så sprack jag, för jag spikade
2 LAINY K.W..

Dock tänkte jag rätt så smart initialt, men sedan "böjde jag mig för grupptrycket".