Visa ett inlägg
Gammal 2026-06-18, 13:37   #11
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Var besviken på Clarissa senast, tycker den borde kunnat bättre. Men ska ju närmast vinna detta. Vid gardering vill jag även ha med MT Tomorrows.
Tyvärr ströks mitt tidiga drag Cuarto de B
Håller med ställer mig lite frågande till formstatus på Clarissa, som normalt möter ingenting. Tror inte Goccia startar henne igen, om han inte tror hon är iordning,
men om det handlar om formtapp, så brukar märrar ha en längre startsträcka än hingstar och valacker för att hitta tillbaka till sitt eget högsta jag igen?

Gardering given i min bok.

Almheden verkar ”bonda” på ett fantastiskt sätt med sina djur i stallet.
Skulle man reinkarneras till travhäst, tror jag den största lyckan skulle vara att hamna i hennes omvårdnad, i hennes stall.

Men hur är det med stallformen hos Almheden?

Maroon Day går inte att känna igen på travovalen och det slog inte gnistor om Affe under Elitloppet.
Jag går nog rakt ut på Barack Face, trots storbrasan senast, gå in i arkivet och kolla en gång till när Luddes Ready Cashare knäcker en Jobspost med formen i zenit, efter att ha fått tåga i andra, tredje och fjärdespår i 1640 m och ändå plocka ner fantastiska Jobspost. Då som nu BARFOTA RUNT OM.
Resan Barack Face fick var som att stå med 30 m tillägg på Jobspost och ändå vinna med sparat.

En helt osannolik prestation.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat