Måndag 22/6 - Halmstad - V64 mm
Sto Sprinter Kval.
Mina första tankar som redovisas.
V64 1) 7 Nyharjah Bortlottad ? Men har spring i benen.
V64 2) 2 Jadwiga Zet Ger nog sin Zet kompis en match.
V64 3) 4 Xanthis Kimberly Leo igen.
V64 4) 8 Turfmans Nancy Ok spår 8 är iskallt men loppet känns änna vidöppet.
V64 5) 4 Rihannon Formen är på topp.
V64 6) 11 Power On Sand Gillar hästen och visst är Hanna och Conrad en spännande mix. Dock inget Sto Sprinter kval men hästen hade platsat där oxå.
__________________
Loke
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 08:03.
Anledning: Sto Sprinter Kval.
|