Citat:
Ursprungligen postat av Altoc
Det är försök till Stosprintern, inte till Stochampionatet.
|
Naturligtvis

Har jag gjort bort mig nu igen

Gammal man gör så gott han kan men skriver f-n så illa.
Jag har väl tjänat ihop till en virusattack på Sharps inloggningen