Visa ett inlägg
Gammal 2026-06-22, 07:27   #40
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2468
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det var samma procedur som tidigare år och samma mängd och typ av kommunikation.

Enda skillnaden med i år är att de helt plötsligt får massiv kritik på det här forumet.
Samma marknadsavdelning och under Skarplöth, vem är förvånad att travet går ekonomisk kräftgång.

Att det var samma förra året, skulle alltså vara en ursäkt?

Jag kallar det isf dubbeltrubbel.

Tänker, en omstart eller två i avdelning 1 på V75/V85 skjuter fram spelstopp några minuter. Dessa extra minuter brukar ge en dryg miljon i ökad omsättning
i jämförelse med att starten gick iväg i första försök.
Det kan inte vara helt okänt för dig?

Då gissar jag att du kan förstå konsekvenserna av att tidigarelägga spelstopp en dryg timma på travets viktigaste spelhelg, samt ha en marknadsavdelning som utgår från att detta är allom känt, för så var det samma vecka förra året.

Under året tillkomna spelare, spelare som aldrig läser på och spelar Harry, alla dessa 1000-tals andelsköpare som aldrig tippat själva, de borde alltså veta att spelstopp just dessa två dagar av året 365 dagar är tidigarelagd, för så var det förra året och året före det???

Att en ålänning inte använder körriktningsvisaren i en vänstersväng för att han utgår från att alla ändå vet att han skall svänga av vänster här, då han gjort det i hela sitt liv eller så länge han/hon haft körkort är en sak, men att ATG marknadsavdelning funger på samma sätt, med en dryg miljard i omsättning är något helt annat.

Det är så jävla korkat, att klockorna stannar!

”Gegen Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens”

Fritt översatt (mot dumheten kämpar själva gudarna förgäves”

Friedrich von Schiller

Citate från Schiller gäller uppenbarligen inte bara mitt tippande här på forumet.

Senast redigerad av Jajjan den 2026-06-22 klockan 07:45.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat