Visa ett inlägg
Gammal idag, 15:21   #4
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 7 490
Sharp$: 19712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Gillar verkligen Beda att tuffa på ute i spåren, har den inte förlorat varje gång den inte spetsat?
Du har nog en poäng där. Min klyscha var nog inte så välbetänkt. Robban har springspår ju på andravolten och är nog sugen på att söka spetsläge direkt. Sitter i generna.
Psst jag vill puffa för samtliga Stall Untersteiners hästar. Uttrarna brukar trivas på Vaggeryd och har 5 hästar till start. En härlig blandning av betrodda och stänkare. Halvsmack.
__________________
Loke

Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 15:23.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat