Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa
Gillar verkligen Beda att tuffa på ute i spåren, har den inte förlorat varje gång den inte spetsat?
|
Du har nog en poäng där. Min klyscha var nog inte så välbetänkt. Robban har springspår ju på andravolten och är nog sugen på att söka spetsläge direkt. Sitter i generna.
Psst jag vill puffa för samtliga Stall Untersteiners hästar. Uttrarna brukar trivas på Vaggeryd och har 5 hästar till start. En härlig blandning av betrodda och stänkare. Halvsmack.