Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren
1 Frank Silvio
Ser fin ut i värmningen, springer och klipper med öronen. Spår 1 i volt känns änna lite som Uhrbergs specialitet. Hästen har form och är nog med på stregen.
|
Lite onödigt långt upplopp på Vaggeryd