Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren
Såpass ” ska du ud å feska makrill i möre eller ät sella som går te ?” Se upp för fjärsing dom är på hugget i sommarvärmen.
|
Nä nä, vi är vegetarianer sen tonåren. Ingen fesk. Men en kall öl på kvällen och
det här:
DD
Inlämnat: 2026-06-26, 18:50
Avd
1: 5 Husavik
2: 11 Maverick
1 x 50,00 kr = 50,00 kr
Totalt: 50,00 kr
Rättningskod: XRX JCK VLD