Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden
Nä nä, vi är vegetarianer sen tonåren. Ingen fesk. Men en kall öl på kvällen och
det här:
DD
Inlämnat: 2026-06-26, 18:50
Avd
1: 5 Husavik
2: 11 Maverick
1 x 50,00 kr = 50,00 kr
Totalt: 50,00 kr
Rättningskod: XRX JCK VLD
|
Ja de DD förslaget låg väl i luften och den är helt i min smak.
Jag är oxå lite vego inriktad på gamla dar men som gammal bonnpöjk och närhet till Bua och Läjet är det gött med lite go färsk fisk och klassikern stekt fläsk och bruna böner lite då och då. Blir du sugen ?
Ha de gött på havet imorgon Bosse Bus. ” jag trivs bäst i öppna landskap nära ..” Lundell har rätt.