Visa ett inlägg
Gammal idag, 18:11   #7
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 7 496
Sharp$: 19727
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Nä nä, vi är vegetarianer sen tonåren. Ingen fesk. Men en kall öl på kvällen och
det här:

DD
Inlämnat: 2026-06-26, 18:50

Avd
1: 5 Husavik
2: 11 Maverick


1 x 50,00 kr = 50,00 kr

Totalt: 50,00 kr
Rättningskod: XRX JCK VLD
Ja de DD förslaget låg väl i luften och den är helt i min smak.
Jag är oxå lite vego inriktad på gamla dar men som gammal bonnpöjk och närhet till Bua och Läjet är det gött med lite go färsk fisk och klassikern stekt fläsk och bruna böner lite då och då. Blir du sugen ?
Ha de gött på havet imorgon Bosse Bus. ” jag trivs bäst i öppna landskap nära ..” Lundell har rätt.
__________________
Loke
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat