Visa ett inlägg
Gammal igår, 07:48   #9
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2432
Standard

Bergsåker gick under många år under epitetet ”Skrällåker”,
men borde idag under sommaren kallas för ”Tråkåker” om man tittar på utdelningar för full bricka övertid veckan efter midsommar.
Med en medianutdelning på ca 7.500:- för full bricka enl statistiske Jens.

Lockar inte till spel precis, för en som jag som enkom spelar för att vinna stora pengar, grindslanten som kollektivet tokvevar om är för mig fullständigt likgiltig.
Att slåss om gruset, är helt enkelt inte ”my cup of tea”.

Så i eftermiddag är det första gången jag välkomnar ett extralopp, dvs V85, med hopp om att utdelningen för full bricka blir anständig.

Dumskallarnas sammansvärjning på ATG, som tror att spelartypen Strappa är en bra representant för hur spelarkåren fungerar och tänker.
En kunnig travnerd, som kan liknas vid 70-talens HIFi nerdar, som grottade ner sig i vilka sladdar man skulle ha mellan förstärkare och högtalare.

Samtidigt läser jag i Hans Gs sista krönika på ATG.se att hälften av alla spel kommer från Harry Boy och andelsköp, sk Lotto-spelare där majoriteten troligtvis aldrig konstruerat ett system efter eget huvud, aldrig besökt lopparkivet eller scrollat runt på hemsidan?
Om de försökt att via hemsidan att skapa ett egetkomponerat system har de lagt ner efter max 3 minuter, med tanke på att hemsidan är utformad för en spelarprofil som den allvetande travtipparen Strappa, som med all sannolikhet besökt hemsidans alla vrår och hittar sidans alla underfundigheter som mycket stimulerande.
För majoriteten är hemsidans komplexitet bara ett hinder för att sätta sig in i Sveriges roligaste (enl mig) spelprodukt. Hemsidan är rent kontraproduktiv för att dra in nya spelare till travet, något som Hans Lord Skarplöth aldrig förstått.
Svänggänget JA-sägare han rekryterade som fortfarande är kvar på ATGs marknadsavdelning är inget än en belastning på Resultaträkningen och borde vara den första åtgärd som den nya VD borde ta tag i.
Detta kontraproduktiva gäng måste bort, asap (så snart som möjligt).

ATG måste sluta betala ”money for nothing”, det är min åsikt.

Jajjan

Nu har jag ångat av mig, efter att ATG gjort om sidan att personalen som delar ut gratis startlistor till travkunderna på COOP Bromma Blocks inte kan klicka fram hur man lyckas skriva ut startlistor till sina kunder och ställa ut bredvid skärmarna i butiken.
Ett gäng handlar där på COOP, enkom för att de tillhandahåller gratis startlistor till de stora streckspelen, blev utan och även supporten gick bet. Önskar att jag kunde givit personalen Strappas kontaktuppgifter.

God tur med spelbesluten, lirar idag för att det är 8 lopp att tippa, med hopp om att möjlighet till anständig utdelning ev finns.
Med V75 hade jag aldrig lirat en omgång som denna.

Senast redigerad av Jajjan den igår klockan 07:53.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat