Idag nöjer jag mig med ett reducerat V5-system. Då har man i alla fall chansen att vinna, och jag tycker det ser bra ut. Kör bara med en spik: Loxahatchee. Dagen tillbringar jag i stan, dricker bärs och titta på band.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|