Visa ett inlägg
Gammal igår, 12:32   #13
tvablaa
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 516
Sharp$: 7658
Standard

Härligt att höra Jajjan!
Det är faktiskt i just Ulcinj vi är just nu. Eller precis utanför, där floden rinner ut i havet. Mycket härligt ställe, lite Christiania-känsla men mindre sunkigt.
Tivat var vi tre veckor i början av Juni.

Det har hänt väldigt mycket sedan du var här. Prisnivån i Tivat var inte långt ifrån Sverige och infrastrukturen är helt ok och under tydlig uppbyggnad. Väldigt fint land med all grönska och bergen som är ständigt närvarande.
Albanien kändes mer orört på det sättet och avsevärt billigare. Där var nog min förväntan färgad av gråa miljöer på 80-talet när Sverige mötte dem i olika kvalmatcher. Väldigt fint land det med.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat