Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan
Kikat lite extra på lopp 9 avd 5, en spårtrappa och dubbelklasslopp.
Ett härligt svårtippat lopp
Norman blir favorit på spåret och om felfri, kommer till spets.
I min bok, minst pengar, upp i klass och galoppbenägen.
= Nej, tack!
Loppet vimlar av skrällar och bättre hästar.
Chansar och låser på de tre jag tror besitter högst kapacitet i löpet,
problemet är att jag inte vet formstatus och spåren är krångliga trots spårtrappa.
Dark Photon Face, stall Kolgjini blandar prestationer i världsklass med magplask, men jävlar vad bra Dark Photon Face är en bra dag.
Dream Burgerheide är väl ett halvt upplopp bättre på 2.140 än vad Villiamson BB är om toppform, men spår och formstatus känns nervöst.
Magic In börjar hitta sig själv igen efter ett mellanår som 4-åring, efter att ha tjusat travpubliken som 3-åring med blivande stjärnpotential.
Mao jag skippar de tre mest spelade då de borde vara mer jämspelade med hästarna i mitt tre-hästarslås.
Ett chanslås som kollektivet av streckfördelningen att döma, skall vara chanslöst.
Kör hårt, en härlig omgång att sätta tänderna i.
|
Håller med dig Jajjan.
Klass 1 mot Brons är som så ofta en öppen och klurig tillställning dessutom 1640.
Jag klurar på att låsa loppet med två bortlottade singel % are.
7 Handfullofdollar är en travare i min smak. Rejäl tävlingshäst. Ganska startsnabb ! Missgynnas kanske av kort distans men med lite pace är han med på stregen.
8 Dream Burgerheide. Bästa hästen med sämsta läget. Ebbinge har hästen iordning och kanske lägger en sula på Halmstads parketten från start. Går en 10 tid om det krävs.
Kör nog ett litet chanssystem på Hemmabanan. Men risken finns att favoriterna gör sitt jobb i Untersteinerland.