Citat:
Ursprungligen postat av Skog
För länge sedan lärde jag mig att inte argumentera med svagbegåvade personer. Man måste sänka sig till deras nivå och där vinner dem på erfarenhet. Jag kommer nu att göra ett avsteg från denna visdom genom att avsluta denna "diskussion" med följande klargörande. Mitt inlägg riktade sig till denna passage i ditt inlägg:
"Du kommer att vinna mer sällan, men när det tar, så tar det. Hur ofta vann du över 100 tkr på V75 med ditt sätt att spela?
För egen del självklart att alltid lägga in egna rader med riktiga skrällvinnare på 15-öres alternativet. "
Du har ett spel med en medianutdelning på ~70000 där du väljer att sänka den till ~21000 genom 15-öresalternativet och så undrar du hur ofta han vann sexsiffrigt på V75. Hur ofta vinner DU sexsiffrigt på V85 med 15-öresalternativet?
Appropå att läsa, Sogrates lär ha uttryckt:”När debatten är förlorad blir förtalet förlorarens verktyg.”
Jag hoppas gröten smakar bra!
|
Jag svarade på ett inlägg där det påstods att det inte gick att vinna 100 tkr på V85 med en insats på 300 kr. Där beskrev jag vad som alltid gäller, du vinner som du spelar.
Har aldrig påstått att MITT mål är att vinna sexsiffrigt med mina egna rader. Men din läsförståelse är som sagt begränsad, så inte förvånad över ditt svar.
Hälsa Rodert så gott!