Visa ett inlägg
Gammal idag, 16:14   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 20111
Standard

Lördag 1/8 - Rättvik - V85

Måndags Tankar
Visst är det helt underbart att grotta igenom startlistorna 5 dagar innan start. Och vara helt befriad från alla travtips som har en förmåga att påverka egna idéer trots att jag undviker att läsa och lyssna. Ok vissa tränare och kuskar gillar jag att lyssna på men 90% av allt travsurr är bara meningslöst trams
Typ : Same Procedure As Last Time.
Typ det som jag håller på med just nu

V85 1) 3 Kopparmärra har gnetat på i enkla gäng på ett bra sätt under vår/sommar och är nog redo för en Rikstoto vinst !? Bra läge.

V85 2) 3 Myrsjös Tage Jämn och säker men har lite svårt att sätta nosen först. Men Uffe kanske kan byta trenden. Känner knappt igen Ohlsson i nya dressen nuförtiden.

V85 3) 1 Rya Håleryd är värd en vinst efter en tuff vår/sommar matchning.Men Spår 1 är Spår 1 !?
5 Unforgettable A.Y blir väl befogad dunderfavorit. Grym märr som går på alla distanser men alla lopp ska köras.

V85 4) 13 Lundåsen Teknik Den där Nyberg är en grym driver som kört in en miljon med begränsat material. Och hästen verkar väl duga i klassen !?
Men Nordisar är ………..

V85 5) 1 Mellby Mammon Gillar jag skarpt. Smackelismack.
4 Pehoe Boke Bakker och Hagoort. Smack. Flygande Holländska.

V85 6) 2 Hades De Vandel Tuffing är bara förnamnet. Går på alla distanser. Hm Bakker och Hagoort repris.

V85 7) Klass 3 är Klass 3 !?
4 Prince A’lir Gått felfritt 2ggr Tredje gången gillt !? Då är han nog med på stregen !? Halvsmack.
12 Umpteen Har surt läge men hästen är jämn och säker. Natalie känner hästen väl. Halvsmack här oxå.

V85 8) 3 Legligin Känns änna mogen för en Rikstoto vinst. Äntligen bra läge och den där Linderoth får chansen !? Visst kan de gå vägen !?
9 Gaudi Laksmy Rutinerad och berest 4 åring som tävlat i Rom, Neapel, Milano, Vincennes, Vermo och nu Rättvik
Duger gott i Brons och är nog ensam på stregen om inte Gocciadoro tokkör från bakspåret. Men Alessandro är lite mer sympatisk i sina styrningar nuförtiden.