Visa ett inlägg
Gammal idag, 20:41   #2
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4896

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, underbart. Ser redan fram emot lördagen som dessutom är en "äkta" omgång med ordinarie klasser. Förr på Rättvik hade man On Track Piraten att luta sig mot och i viss mån Jim Frick. Nu är det inga starka hemma-kort längre. Mats E Djuse är banchampion, har över 20% segrar på Rättvik och Redén är tränarchampion.

Avd 1
Kopparmärra är jag tveksam till denna gång. Tuffare motstånd och lång distans.
1 Hankypanky Leonie är självklar som etta på volt. Den låg på 13% när jag kryssade för den och är nu uppe i 24% några timmar senare. Blir väl favorit antar jag? 7 Lonely Night är intressant. Westholm, Djuse och springspår.

Avd 2
Jennifer Perssons 5 Manhattan ser ut att vara inne ett fint slag. Spår fem bakom bilen och Claes Sjöström kan vara pricken över i:et! Spikidé.

Avd 3
5 Unforgettable A.Y. är en bra spik till under 50% Men den klättrar snabbt uppåt. I morse var den inte ens favorit. Pihlström har en makalös stallform.

Avd 4
Här har vi en Hultehäst igen. 1 Hulte Sixten kryssas direkt. Dessutom Ohlsson upp och spår 1 i volt. Kanske tar med 11 Palmesus oxå bara för att det är banchampion som kör.

Avd 5
Mitt första streck går till 8 Cantona precis som på Axevalla. Båths dotter byter ut vagnen och den här gången kanske det räcker ända fram.

Avd 6
Jag satsar återigen på att 5 Kingen Mearas ska ta hem detta. Spik!

Avd 7
3 Whiskey Majo är alltid med i främre träffen och så ska så klart
1 Ninepoints Star med, det är ju voltstart!

Avd 8
Det känns lite fattigt att avsluta men en ensam 4%-are men så får det bli.
7 Punchboard vill jag inte spela utan.

Det kommer säkert att byggas på under veckan.

Såg just att dom har slängt in en hittepå-V85a på söndag oxå. Nu får dom väl ge sig. Funderar på att "trav-fasta" fram till Åby Stora Pris den 15 augusti då jag spelar Macahan!!!
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat