Visa ett inlägg
Gammal idag, 17:24   #45
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalglish Visa inlägg
Har som sagt intet att göra med ovanstående person/nick men om du nu tror/vill framhärda i det så säger det nog mer om dig och dina svårigheter att ta kritik/bli kritiserad för att du återkommande höftar och tar en massa saker ur luften som inte stämmer. Prova förslagsvis att brösta det i stället för att försöka demonisera den som adresserat dig.
50 % av alla inlämnade system är Harry Boy eller andelsspel, tror det kan vara en ett antagande nära sanningen om flertalet av dessa spelare aldrig eller nästan aldrig komponerar ett system själva. Utan köper en Harry eller andel i konkurrens med några Trisslotter.
När spelstopp tidigareläggs, är det bara svammel och ekokammare i skallen om tror att det tidigarelagda spelstoppet orsakar ett omsättningstapp pga att många missat att under Elitloppshelgen har spelstopp för V85 tidigarelagts.

Det var uppenbarligen inget problem för dig och andra här på forumet, givetvis kan det således inte vara ett problem för alla.
Att V85 startar tidigare just på Elitloppshelgen är ju allom känt.

Att du tror så är en sak, men att ATG sitter fast i samma tankevurpa det är något helt annat, framför allt när bolaget blöder och omsättningen sjunker som en ubåt.

Jag begär inte att du skall förstå det mest basala, dvs att den viktigaste infon är att spelstopp tidigarelagts när 50 % av alla system är Harry Boy eller andelsköp.

ATG missade det och det kostade miljoner i omsättningsbortfall, och jag är tveksam om de styrande på ATG ens fattat att de var en ofattbar miss av ett bolag som omsätter över en miljard.

Det kommer ta lång tid att rätta till det den förra VD på ATG han ställa till.

Ovan är det jag försökte förmedla, vilket enl dig var svammel, ekokammare i mitt huvud och antaganden utan källa.

Du får kämpa på med ditt, hör av dig till moderatorn och gör en anmälan.
Be my guest!

Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat