Visa ett inlägg
Gammal igår, 18:46   #7
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

För att återgå till Efterhandarens tråd:

Avd 1
3 Sven Kuce Smackelismack, sa Efterhandaren och jag säger smackelismack-smack! En så trovärdig spik i första är guld värd. Sjunker garanterat i procent under veckan.

Avd 2
15 ston på två volter och ännu en trovärdig spik; 1 Monnier Mearas. Sjunker garanterat i procent under veckan.

Härligt att kunna inleda med två spikar, då de flesta kryddar på i början för att inte riskera att åka ut med en gång (s k TV-system). Jag tar gärna risken att åka ut i början, så är det gjort!

Avd 3
Här riskerar jag INTE att åka ut. Kortlopp med Djusar, Untrar, Goop och Kolgjinis bakom bilen kan bli ett racer-lopp som kan sluta hur som helst. Jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA och hoppas att nån av de 7 singelprocentarna vinner.

Avd 4
Lång distans, lägsta klassen och voltstart. Jag tar de två nunorna som har bästa spåren dessutom. 1 Diva Face och 6 Dixon Face. Kryddar med den som gått bäst på längre distanser, 12 Jula Pricefighter. Kul lopp!

Avd 5
Kortlopp bakom bil. De bästa spåren har låga procent, så jag tar med bägge, 4 Captiva och 5 Queen. Kanske blir nån mer sen när dammet lagt sig...

Avd 6
Lövgren ska väl ta något på hemmabanan och varför inte med 3 Levi Wynn? Är ju segervan! Unters selar ut tvenne pållar som bägge är skrällar. Jag vill ha med båda; 5 Owen Bros och 12 Brigo.

Avd 7
Jag avslutar som jag inledde, med två spikar. 5 Occam´s Razor är snabb och jag hoppas att Svedberg kör resolut till spets. Kanske inte ens blir favorit?

Avd 8
Här tycker jag 4 Orosei Boko är ett givet singelstreck. Bara 14%???

Onsdagsskelettet som kanske får mer kött på benen allt eftersom veckan fortskrider

Senast redigerad av bosseguldheden den igår klockan 19:07.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat