Lite allmänt krafs..
Avd 1. Jag ratar 6 Chimi och har den först som 5e streck. Stallet har tappat sin högform som höll i ca 2v. 4 Django Silver är spelvärd under 10%
Avd 2. Låser på Wäjerstens, bläddra och gå vidare!
Avd 3. Rankar 5,7 klart före övriga! Där 5 Money Today är ett spikförslag på Unt och ledning. 9 Captain Garde är en tänkbar skräll till 3%
Avd 4. Omgångens öppnaste lopp och jag streckar alla utom 2,9,10,12 och hoppas på skräll!
Avd 5. Landar i att spika 10 Blixt Lane men det känns allt annat än tryggt! Men håller Johan bara hästen kall så tror jag att han vinner.. Skrällen är väl 2 Manhattan J.P 4% från spets.
Avd 6. 3 Zeebreeze är ett spikalternativ men det finns i badkaret att Wäjern får överta och på så vis kan säkra åtminstone 1a och 2a plats. 4 Klara Godiva 2% given vid gardering.
Avd 7. Det slutar säkert med att 1 Henessi Butja blir favorit, men det är absolut befogat tycker jag. För min del är det en solklar spik (i brist på övriga "vettiga" spikar) Brutalt öppet bakom!
Avd 8. 3 Noelia har fått ett ypperligt läge nu när 2an är struken. Jag hade köpt den till 40% och nu får vi den till förmodligen under 30% Given spik på rent värde för mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Liisa (+4)
|