Ämne: V75 åter?
Visa ett inlägg
Gammal idag, 08:34   #8
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2590
Standard

Damage done!

Tror inte ATG fattat hur svårt det är att vinna tillbaka förlorade kunder, med tanke på hur lätt det är att förlora kunder.

ATGs tondövhet inför sina kundgruppers önskningar är pudelns kärna.

Att ständigt försöka laga det som inte var trasigt, tror jag är en rättvis beskrivning av vad som pågick under eran Skarplöth, toppat med en helt inkompetent styrelse på ST, med Maria Kroon i toppen.

Att tillåta en individ som Skarplöth stöka om travspelet med ständiga missgrepp
utan att agera, har skadskjutit travspelet för en lång framtid, med förlorade kunder och tappad omsättning.

Om man tror att återställandet av V75 som ett slag med ett trollspö, skulle återställa det som Skarplöth tilläts förstöra under ett drygt decennium, så tror jag mig vara säker på att man är rejält ute och cyklar på villovägar.

Jag har under Skarplöth förlorat 90% av mina spelpolare som aldrig missat en lördagsomgång sedan 80-talet. Spelbolaget lades ner och kvar är endast sopan Jajjan som fick vara med för att jag öste in mål i innebandyn.
Ett helt nätverk gick i graven.

Att de hittar tillbaka till svenskt trav igen, om man återinför V75.

KNAPPAST!

Det finns strukturella problem där stora grupper spelare exkluderats,
kanske inga storspelare, men trogna spelarare år ut och år in 52 veckor om året.

Totomaterna försvann på travbanorna och således publiken.
Ingen publik på travbanorna hämmar nyrekryteringar av kunder.

Gratisprogrammen försvann, ombuden skulle bytas ut mot enbart digitalt lagda spel.

ATG-kontona lades ner, vinstutbetslningar endast via BankID, annars max 3.000:-
om ombuden hade kontanter. Direktreglering till privatkonto via kundservice förbjöds. Spelar du på ATG krävs en nyare smartphone, som hanterar BankID
annars kan du inte få ut större vinster.
Vansinne a la Skarplöth.

Hemsidan komplicerades och kräver en jäkla massa scrollande och kan mest liknas vid en tekniksjuk mobiltelefon.

Den är skapad för ett litet segment spelare typ proffsspelare Strappa som intresserar sig för skuggornas vinklar på olika travbanor vid olika tider på dagen.
Sidan är informationssjuk för de flesta småspelares och nya spelare och således för tidskrävande och svårnavigerad för att hinna sätta ihop ett litet system snabbt. To much information.

Återställ en parallell hemsida med ATG Classic som förebild, förenkla, förenkla, förenkla.

Skarplöth hackade sönder sidan i oräkneliga segment för att skapa fler klick, men kom aldrig i närheten av ATG Classic med dagens överarbetade missfoster till hemsida.

Jag kan fortsätta i evighet, men det skall vara lätt, snabbt och tillgängligt att hitta den information som krävs för att kasta ihop ett slagkraftigt system att lämna in.
Så är det inte idag, utan ATG tror att alla börjar att läsa på redan på måndagen.
Vilket bara gäller en minoritet och tror att Harry och andelsköp fiskar upp de resten.

ATG tror att så länge det funkar perfekt för Strappa så måste det funka för alla,
väldigt få är som travnerden Strappa och har den tid som han lägger ner på tippandet, där varje skrymsle av ATG.se är som hans bakgård.

Förenkla, förenkla, förenkla… så kanske fler blir ”hooked” på ett så fantastiskt kul spel som travtippning kan vara.

Bort med alla trösklar och stegar som får folk att tröttna på 3 minuter.

Senast redigerad av Jajjan den idag klockan 10:17.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat