Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
V75 hade jag avvecklat till 95% och om det kommer tillbaka avslutas varje-vecka-spelet omedelbart.
Jag har inget som helst problem om det mot förmodan blir en återgång till V75. Jag är ju bara en liten och obetydlig skvätt i omsättningsbyttan ändå.
Framtiden får utvisa. Men att en V75-återkomst skulle bli succé håller jag för högst osannolikt. Så osannolikt att du helt slipper mig i travspelsdebattsammang om inte utvecklingen fortsätter i samma riktning ändå.
|
@Skog
Det visade sig att du till slut fick rätt i att V75 tas tillbaka i någon form.
Och precis som jag skrev i ovanstånde inlägg så är det för mig personligen ingen stor sak. Jag är ju bara en liten obetydlig skvätt i omsättningsbyttan ändå.
Och precis som jag skrev i ovanstående inlägg avslutas varjevecka-spelet samma vecka som V85 går i graven. Det är bara en återgång till hur det var de sista åren i den förra V75-svängen. Tråkigt. Men ingen big deal.
Och precis som jag skrev i ovanstående inlägg kommer du att få slippa mig helt i travspelsdebattsammanhang om det visar sig att omsättningsutvecklingen tvärvänder när V85 skrotas.
Fram till dess får du roa dig i "nya V75"-tråden istället.