Ämne: V75 åter?
Visa ett inlägg
Gammal igår, 19:18   #27
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BosseEk Visa inlägg
Vilken fantastiskt låg nivå vissa håller i samtalstonen. Inget nytt.

När det gäller medianutdelningen har det varit uppe tidigare. Den var högre sista året med V75 men då var beslutet att gå över till V85 fattat. Efter år av fallande år omsättning och ett 2024 med hemska utdelningar. Det tror jag inte någon vill ha igen.

Med facit för 2025 kanske vissa kan hävda att ATG skulle kört på med V75 men det måste innebära att de tycker att ATG skall köra på med V85 nu. Vad är det som säger att omsättningstappet inte har bottnat? Att medianutdelningen på V85 inte blir skrämmande hög när vi summerar 2026?

Jag hoppas att ATG fortsätter med V85, sätter örat mot marken och kollar av med spelarna som lämnat vad som saknas. Det finns fortfarande saker som kan förbättras, öresutjämning, fördelning av pengar mellan vinstgrupper, J-P mm. Det finns en väg frammåt för V85. Det enda jag kan tänka mig är att det kan vara som hävdats här, pengarna börjar sina i ATG's kassakista och paniken kommer smygande. Dagens utdelning var väl ändå hygglig?

-Bosse
Låg nivå för att jag håller mitt ord om att minimera mitt avtryck i "debatten"?

Sanningen var att jag inte hade några siffror i minnet och helt enkelt inte tänkte lägga någon tid på att delta.

Ber 100% ärligt ödmjukast om ursäkt om saker uppfattats som personangrepp eller annat. Det är drumligt och dåligt. Men var aldrig min mening.

Vad gäller framtiden för V85 så håller jag med om att det finns ett bara rattar kvar att skruva på. Men det har jag noll hopp om. Det har visat sig att den här typen av rykten/läckor om/från ATG i princip aldrig är substanslösa. Det är bara en fråga om datum och detaljer för "nya V75" som säkert kommer att ha viss skillnad mot "gamla V75".

Senast redigerad av Strappa71 den igår klockan 19:20.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat