Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
@Skog
Det visade sig att du till slut fick rätt i att V75 tas tillbaka i någon form.
Och precis som jag skrev i ovanstånde inlägg så är det för mig personligen ingen stor sak. Jag är ju bara en liten obetydlig skvätt i omsättningsbyttan ändå.
Och precis som jag skrev i ovanstående inlägg avslutas varjevecka-spelet samma vecka som V85 går i graven. Det är bara en återgång till hur det var de sista åren i den förra V75-svängen. Tråkigt. Men ingen big deal.
Och precis som jag skrev i ovanstående inlägg kommer du att få slippa mig helt i travspelsdebattsammanhang om det visar sig att omsättningsutvecklingen tvärvänder när V85 skrotas.
Fram till dess får du roa dig i "nya V75"-tråden istället.
|
Ja får väl ändå roa mig där jag vill? 0 fel hade jag ju inte så du kan ju gotta dig i att jag förutspådde detta fel i ett inlägg från 8:e Juni 2025:
Citat:
Ursprungligen postat av Skog
Tyvärr kommer nog spelet att överleva minst 1 år.
|
Även om innebörden av orden är den samma borde jag sagt
drygt ett år. Så där hade jag eventuellt 1 fel.
Jag får väl trösta mig med att jag dagen innan hade rätt i ett inlägg som avslutades med
Citat:
Ursprungligen postat av Skog
Förmodligen kommer omsättningen i förhållande till V75 minska om man ser till helåret.
|
Det verkar dessutom som att jag fick rätt i att orsaken till att V85 infördes var OMSÄTTNINGEN inte utdelningen. Eller vill du fortsätta förneka detta och sprida dunster om att anledningen är utdelningen på något krystat sätt?
Därmed är den "debatten" stängd och nu kan alla se vem som har kunskaper och vem som saknar detta. En del underhållning i ämnet har dina snedseglingar ändå bjudit på. Lycka till på Eurojackpott, Bingolotto eller vad du nu väljer att lägga din tid och pengar på!