Visa ett inlägg
Gammal igår, 16:08   #2
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5048

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lokes Åbydrag känns heta och här kommer mina samtliga drag till V86

Avd 1
5 Idle Seabrook med Jepson i ett lite billigare lopp än den är van vid. 7 Mister Garrincha ser väl inte het ut på pappret, men jag har känningar i lillfingret, så den får åka med. Den jag tror mest på är 12 Henessi Butja, trots tolftespår. Jag trodde den skulle va favorit!

Avd 2
3 Good Wine blir intressant att se med Plassen, istället för William, Ester eller Algot. Men det är bara ett hugskott! Mitt förstastreck är 8 Putitinneutral, Kihlström/Redén med skoryck!

Avd 3
Lokes idé är struken och jag går för skräll här. Hanna Lähdekorpi är väl veterinär på Hallands Djursjukhus och detta är ju deras lopp! Peter Unter i sulkyn låter bra. 7 Global Flashback! Den här vill jag ha med. Sen vill jag alltid ha 5:an i kort auto, så 5 Heartbeat Ellie kommer med bara på det.

Avd 4
1 Flying Finn är ju aldrig sämre än tvåa felfri, så den borde ha hygglig chans här. Den andra Djusen med 3 Sir Tooma tycker jag oxå ska ses med chans.

Avd 5
5 Ture L.A. är även min favorit men kusken är ett ?. Så jag kryddar med 4 Dats Tore, som är den enda i sällskapet som vunnit lopp i år. Barfota och jänkarvagna och Uhrberg som grädde på moset.

Avd 6
Tinter/Kontio gillas av mig. 6 Geisha Road Grif får bli spik på min lapp.

Avd 7
6 Alvena Roy spets och blommor.

Avd 8
5 C.R. Nobless får bli veckans Kaj Widell från femtespåret på kort. Backar upp med tunga sprintern 1 Riverdale Z.

Det får räcka så - 24 spänn.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat