Citat:
Ursprungligen postat av velpelle
Första dagen jag bestämde mig för att hänga på dig å det sket sig. Kämpa på med din dagbok... uppskattat. 
|
ja, handbollen gick tungt idag och är nu på rött med handbollen vilket jag inte gillar. men rörelserna på odds och lina såg gynsamt ut och gillade spelet på skövde-2 innan match.
vad gäller ystad-djurgården så hamnade djurgården på sitt snitt medans ystad la sig 8 bollar under sitt hemma snitt. för lite mål innan paus fick jag rapport om här på sharps.
bara att kämpa på som sagt.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|