Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-03, 11:58   #22
Iamaweakishspeller

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 205
Standard

Wow, snacka om att välja helt fel spel.

På Betsson hade jag Washington -1.5 och det spelet gick såklart inte hem.

På Betway hade jag några singlar (se ovan) och av dem gick inte en enda in. Stortorsk i flera av matcherna och jag var helt fel ute. Fan.

Fick visserligen in tre spel sen men det blev en riktig skitnatt i hockeyn för min del. Det var Los Angeles som gjorde det lite bättre i kassan, men ändå back. Tar nya tag i dag, förstås.

Betsson
Här lägger jag ett spel först ikväll. Har kommit in ett kritiskt läge i mitt system och det är ju detta som är den största nackdelen med systemet. Funderade länge på en hcp-tennis-dubbel men den kändes för risky, så jag kommer förmodligen spela någon singel ikväll som jag tror mycket på. Insatsen ska nu bli 25 % och det må vara emot bettandets regler, men det är som bekant mest ett experiment.

Betway
Spelen i natt sket sig som sagt rejält men i dag ska det fan gå bättre. Nu ska lite deg in på kontot. Skidskytte, tennis och fotboll är det som ser mest intressant under dagen. Till natten finns det ju NHL-matcher och där ska jag vara mer försiktig i mitt bettande. Hoppas på en bra speldag i dag.

Återkommer med spelen senare i dag. Nu ska jag hämta lite mer kaffe och börja kötta statistik.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat