Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Vad tror ni? Själv har jag bara tittat 5 minuter på startlistorna och har nästan redan bestämt mig för att spika Classic Tile i silver. Soliders Memory ska väl vinna, men blir ju troligen enormt stor favorit. Scully Gully blir väl också en av de största för omgången. Håller hon spets och slut? Global Investment är ju en vinstmaskin på V75 när han inte möter de allra besta, men spår 12 på kort den här gången blir väl lite hårt? Att Olle kör ser jag annars som ett oddshöjande plus, mer underskattat proffs får man leta efter (eller om det är Björn som är överskattad). Klass 2 körs över lång distans och det borde räcka långt att luta sig mot topptränarna Lähdekorpi, Svanstedt och Kolgjini.
|
Soldiers Memory har bästa kusken och bästa läget, tror oxå riktigt mycket på den.
Vad gäller Skully Gully så är det hennes sista start i Stig H:s regi och förmodligen sista i livet då hon nu ska få träffa en hingst. Undrar om man då passar på att tömma henne för hela karriären? Personligen nyfiken på vad Noras Bean kan göra med helstängt huvudlag för första gången, mitt första motbud även om jag oxå stormgillar Global Investment. Dock pappa Olle som kör nu från rävläge vilket känns klart försvårande.
Vidare så ser prognosen bra ut inför morgondagen och vi får nog se en "sommarbana" där barfota runt om knappast lär vara något problem.
http://www.yr.no/sted/Sverige/Hallan..._for_time.html
Så med andra ord ingen ide att spekulera i dålig bana denna gång.