I första avdelningen streckar jag 12 Gills Abbe tidigt då den hästen är skyldig mig en massa pengar nu,payback tack!
I fjärde känns 3 Com Valle som klart bästa hästen även om han är trevande från start. Kör i tid bara Stefan så borde detta gå bra. Spetsar gör väl Huge Star och körs nog där oxå.
I avd 2 känns det som ett stallmästerskap på Bjertorp då Shepard borde få rygg på Zwack här och Åke kör säkert undan på Luddevis och ger Jorma chansen, sen får vi se vem av dem som avslutar vassast. Törs inte gissa själv men grön vinst känns det som i vart fall och troligt lås på dem.
Guld känns som 2,6,7 borde räcka. Tycker inte Marschland är så märklig egentligen.
Såg att Spelarservice hade 3:an topprankad så får väl ta med den oxå utöver 5,6,8,11,14.
Sammantaget så ser faktiskt omgången inte så svår ut och det kan mycket väl bli jackpot även imorgon då det vimlar av ekipage med försumbar chans. Nästan så man hoppas på ett riktigt snöoväder imorgon kl 11. Inte minst då det skulle gynna mitt drag i omgången, 9 Oliver Twist.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|