Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-03, 22:10   #84
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Vad fick dig att spela denna? Kul att höra en motivering även i efterhand. Med tanke på att du skriver att du lyckats filtrera fram så antar jag att du letat och funnit något intressant?
låter kanske mer komplicerat än vad det är. vi (RobinD o jag) har ju diskuterat hur jag letar spel tidigare, då via pm o chatt men kan väl ge lite vad jag såg.

hittade bara denna som oddsrörelserna gillades ikväll som jag hade tillgång till marknadshögst. fanns ju även angers i samma liga men har inte interwetten, skippade den.
är ju så jag letar/filtrerar fram 80% av mina egna spel om inte mer. hög payout, dropp, ett ensamt bolag som erbjuder erbjuder marknadshögst. fanns hos några till 2,50 tidigare men får va nöjd att hinna ta den till 2,40 när den är mitt i droppen. även expekt sänkte ju nån minut innan match med 20 punkter. marknadshögst stannade vid 2,30 vid spelstopp.

går ju tydlligen bättre att spela på oddsrörelser än när man leker insatt i handboll nowdays iaf....

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat