Ämne: NBA 4/12
Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-04, 14:37   #2
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-12-05 Chicago Bulls - Houston Rockets (NBA)


Datum: 2010-12-05
Tid: 02:05
Sport: Basket
Land: USA
Liga: NBA
Match: Chicago Bulls - Houston Rockets

Spel: Houston Rockets (+7.5)
Insats: 5.00
Odds: 1.885
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Bada lagen kommer B2B och jag tycker detta kan bli en mycket intressant match, betydligt jamnare an vad oddsen antyder. Senaste motet (i Houston) slutade 95-92 till Chicago, och da vann Bulls anda sista quartern med 11 poang.

Bulls bytte igar runs med Celtics och fick till slut stryk med 104-92. Chicago forlorade bade forsta och tredje quartern stort och manga av poangen de tog i dessa var valdigt svara. De fick inga enkla poang alls helt enkelt.

Rockets var i Memphis som 5-poangs underdog men lyckades springa hem matchen med 127-111 till slut. Jag tycker flera spelare imponerade, bade Lowry och Martin hade 28 poang var och Brad Miller kom in fran banken och tog 23.

Chicago har fatt tillbaka Boozer men han har inte spelat blandande direkt. Visst, han kommer bli battre och betyda mycket for laget men jag ser inte det handa riktigt an.
For Houston tycker jag man har tva mojliga "ass" i rockarmen. Jordan Hill gjorde inte en poang igar for Rockets och har ENORM potential. Scola hamnade i foul-problem tidigt och bor producera mer an vad han gjorde igar. Yao Ming star som "questionable" och kan mycket val starta ikvall (lar komma info om ett par timmar) men detta ser jag bara som en mojlig bonus. 7.5 poang ar riktigt mycket i ett mote som jag tror kommer sluta under 200 poang.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ching (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat