Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-04, 17:53   #32
Iamaweakishspeller

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Vad menar du nu? Intressant projekt för att han testar Martingale-systemet som är ett av de äldsta och otaligt många gånger bevisat att det INTE fungerar i långa loppet?

Vad är det du ska få bevisat i denna tråd, om det håller innan han når stop-loss? Eller om han gular?

Det enda system som fungerar in the long run är korrekt BRM och spel med EV+, ta en sväng på google om det verkligen är så att du är totalt obekant med system.

Detta är high risk gambling som kräver en hel del tur för att lyckas och knappast något revolutionerande..
Det står inget om BRM och EV+ på google. Däremot står det en hel del om begreppen på de sidor som google länkar till.

Jag läser en del på nätet och försöker sätta mig in i vad korrekt BRM och EV+ är för något. Detta är som jag skrivit flera gånger i början endast ett försök att gå plus ett tag och få en lite större BR. Som någon sa, kan man gambla lite i början, eftersom det endast är småpengar. OM jag får ihop en skaplig BR ska jag försöka betta efter spelets regler men just nu är jag fortfarande nybörjare, gröngöling, you name it. Alla har väl varit nybörjare någon gång?
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat