Ämne: NBA 4/12
Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-05, 01:05   #19
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Du verkade ta det där personligt, det ska du nog absolut inte göra, var nog inte tanken med perfomance inlägg. Ingen större koll, men SJ55 har väl några fina säsonger bakom sig att visa upp också?

Iaf snyggt jobbat, önskar jag kunde visa upp dem siffrorna så här tidigt i säsongen
Nja, det kanske verkar sa och jag kan inte forneka det helt. Jag tycker dock att manga personer som utmarker sig pa oppna, svenska betting-forum har en overdriven respekt for amerikanska punters. Att sweetjones har flera fina sasonger bakom sig tvivlar jag inte pa men samtidigt har jag svart att tro att performance (i detta fallet, jag menar aven mer generellt) har foljt honom mer an denna sasong da vi varit aktiva samtidigt pa andra forum under foregaende NBA-sasonger.
Att touts och punters visar resultat som skiljer sig relativt mycket fran sasong till sasong ar ingen hemlighet och nar manga av dessa aven saknar trovardiga spelbocker (och i sin tur BM/MM) sa tycker jag det ar en befogad fraga.

Hursomhelst, detta hor sakert hemma i en annan del av forumet (tankarhornan kanske) och det jag skrivit ar varken riktat mot performance eller till for att skapa en diskussion.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat